[sections_sep id_attr=”wt_separator_1″ slogan_bg=”http://professionals-en-acquisitie.nl/wp-content/uploads/sailingwavecollision-1212231.jpeg”] [section_1 title=”Consult” shadow=”true” wrap=”true”]

 

Onderdeel Stelling
Bedrijfsvoering
Visie om deze visie in hun dagelijkse werkzaamheden toe te passen.
Missie Wij hebben een duidelijke missie en deze missie is bekend bij onze verkopers. Onze verkopers zijn in staat om deze missie in hun dagelijkse werkzaamheden toe te passen.
Strategie Wij hebben een duidelijke verkoopstrategie en deze verkoopstrategie is bekend bij onze verkopers. Onze verkopers zijn in staat om deze strategie in hun dagelijkse werkzaamheden toe te passen.
Tactische doelen Wij hebben duidelijke tactische verkoop doelen en deze tactische verkoop doelen zijn bekend bij onze verkopers. Onze verkopers zijn in staat om deze tactische doelen in hun dagelijkse werkzaamheden toe te passen.
Superieure productkenmerken Onze superieure productkenmerken ten opzichte van onze concurrenten zijn helder en onze verkopers zijn in staat om deze superieure productkenmerken te gebruiken voor de expliciete problemen van onze klanten.
Doelgroep Wij hebben een duidelijke doelgroep en deze doelgroep is bekend bij onze verkopers. Onze verkopers richten zich slechts op deze doelgroep in hun dagelijkse werkzaamheden.
Verkoopproces
Leads Wij ondersteunen onze verkopers met aanleveren van kwalitatieve leads en onze verkopers hebben tot doel om structureel deze leads om te zetten in suspects.
Suspects Wij ondersteunen onze verkopers met het voorbereiden van het verkoopgesprek. Wij hebben een centrale databank met informatie die er toe dient sneller eventuele behoeften van de klant te identificeren.
Prospects Onze verkopers zijn verplicht een afspraakbevestiging te sturen en na afloop van het verkoopgesprek een gespreksbevestiging te sturen. Wij houden de ratio’s omtrent leads, prospects, offertes en orders bij.
A/B/C klantanalyse Wij delen onze kanten in in klasses, gebaseerd op omzetgrootte, percentage van de omzet en klanthistorie. Ook onze verkopers zijn op de hoogte hiervan en worden aan de hand hiervan aangestuurd.
Verkoopcompetenties
Commerciƫle drive Onze verkopers laten zien dat ze de business, de werkwijze en doelen van onze klanten goed begrijpen.
Klantgerichtheid Onze verkopers zijn echte “probleemoplossers”. Ze helpen onze klanten op een professionele wijze om hun vraag of probleem of uitdaging helder te krijgen, formuleren vervolgens concrete oplossingsmogelijkheden en helpen bij de implementatie van de gekozen oplosingsrichting.
Resultaatgerichtheid Onze verkopers zijn gericht op het realiseren van doelstellingen en resultaten. Ze maken daarom steeds heldere afspraken met onze klanten en komen deze ook juist, tijdig en volledig na.
Klanttevredenheid Onze verkopers overtreffen steeds opnieuw de verwachtingen van onze klanten, houden steeds goed in de gaten of de klanten (nog) tevreden zijn en nemen (verbeter)actie indien nodig.

 

[/section_1][sections_sep id_attr=”wt_separator_2″ slogan_bg=”http://professionals-en-acquisitie.nl/wp-content/uploads/shutterstock_198658790.jpg”]